Bezglutenski brownies

Ovaj recept smo otkrile moja divna ćerka i ja kada smo prešle na bezglutenski način izhrane. Na blogu bezglutenskaradost.com ima puno prelepih recepata koji su jednostavni i lako se spremaju takodje uvek dobro ispadnu.

Potrebno je

200 gr crne čokolade (može najlepše želje 70% crne čokolade ili iz adorea crna čoklada imaju one u kesicama pakovane okrugle sitne vrlo su zgodne, ili u dm crna čokolada)
70 gr šećera (ja stavljam kokosov šećer kao bolju alternativu)
150 gr  putera (puter mlekare Petrov je fantastičan ako ste u mogućnosti ima ga u Just Organicu ( www.just-organic.rs )
4 jaja (takodje iz just organic radnje)
150 gr bezglutenskog brašna (ima domaće a ima i uvozno oba su ok)
1 kk praska za pecivo (vodite računa da nema glutena ima u dm njihovo ili just-organic.rs )
vanila (može i vanil šećer a može i štap vanile a i ne mora ako nemate više je aroma u pitanju)
cimet po želji

Puter i čokoladu  (150 gr) istopiti na pari. Ja ih stavim zajeno u šerpu. Na pari znači da imate 2 šerpe (u donjoj voda ključa u gornjoj sastojci).  Kada se sve istopi ostaviti sa strane da se malo prohladi. U međuvremenu jaja,  šećer i vanilu i cimet umutiti ne brinite ako pravite sa kokosovim šećerom za boju ukus je fantastičan. Kada se čokolada i puter prohlade umutiti sa jajima i šećerom. Brašno i prašak za promešati pa lagano dodavati u smesu. Ubaciti u podmazan pleh i peći na 180 oko 20 minuta. Znaćete da je gotovo kada stavite čačkalicu i ako ne ostaje trag na njoj to je to. Iseći na kockice i staviti kad se ohladi u neku posudu. Ja obično stavim u tapperware posudu jer duže ostanu sveži (obično nestanu u drugom danu ali nema veze).



Uživajte u lepoj i ukusnoj poslastici. Ja lično pakujem ćerki za užinu po par komada a onda ona i drugari uživaju na odmoru.


Još jednom hvala bezglutenskojradosti blogu na divnim receptima. Ako imate vremena pogledajte www.bezglutenskaradost.com



ako ste raspoloženi za čitanje topla preporuka knjiga Siniše Ubovića: Moja baba zen budista 



Коментари

Популарни постови