DŽEM OD KRUŠKE, ĐUMBIRA, CIMETA I VANILE

Bili smo jedan dan kod dede u Krčedinu da pravimo rakiju. Nabrali smo kruške i doneli kući. Niko ih nije jeo a meni je jako žao da bacam hranu. Potražila sam na internetu recept za džem od krušaka - uglavnom tražim francuske recepte. Razlog je jednostavan-uvek nađem neku jako zanimljivu kombinaciju voća i povrća ili začina..

Potrebno je
800 gr krušaka
1 jabuka 
15/20gr đumbira
malo soka od limuna - 1 ili 2 supene kašike
1kg šećera (ja sam stavila trećinu i ubacila džem fiks-obično ne volim da ubacujem džem fiks ali mi je draže da ubacim malo šećera)
burbon vanila šećer (1 kesica -ima u DM-u) ili štangla vanile
cimet po želji (2 male kašike)

Priprema
oljuštiti kruške i jabuku, iseckati na komadiće
oljuštiti đumbir i njega iseći

staviti sve sastojke u šerpu, promešati i ostaviti da odstoji 10 minuta. Uključiti ringlu na najjače da prokuva, mešati dok ključa i smanjiti potom na najmanje. Poklopiti i povremeno mešati. Kuvati 45 minuta dok ne počne da se karamelizuje. Ako stavljate džem fix - ostavite 2 supene kašike šećera i pomešajte sa prahom iz kesice. Ubacite na kraju kuvanja i promešajte. Štapnim mikserom izblendajte i sipajte u tegle.

U međuvremenu tegle sperite vodom i stavite u mikrotalasnu na najjače na 2 minuta.

Kad zatvorite tegle okrenite ih na poklopce i ostavite da stoje 5  minuta.

Uživajte...za slučaj da nešto nije jasno evo i linka za pravljenje odakle je recept i uzet.

http://www.youtube.com/watch?v=mLcGfwJza_c

Коментари

Популарни постови